2013. júl 25.

Royal Baby, London Baby

írta: Viki a világban
Royal Baby, London Baby

Elso blogbejegyzesem Londonbol: Julius 19-en erkeztem, most 23-a van

Cimszavakban a mai napomrol 

-Ma reggel 4.35-kor a royal baby is born, and it's a boy hirre keltem. Mar napok ota errol beszelt mindenki, amerre csak mentem, az osszes ujsagban errol lehetett olvasni, minden netes oldal ezt kozvetitette

4555506_1109f326ceabf0caf546659d658b64eb_wm.jpg

-Munkaba menet mokusokkal talalkoztam a Hyde Parkban, szinte atszaladtak a labamon

-Masodik nap a munkaban, es 2 oras induction/bevezeto traning a hotel eletebe, ismerkedes a kollegakkal 

-Szereztem angol telszamot, just in case: 0753 446 9902

-Voltam bankba, megtudakoltam hogy kell bankszamlat nyitni, milyen papirok szuksegesek hozza

-Munka utan gondoltam egyet, es mondom elmegyek, megnezem mi van a Buckingham palota korul: Oriasi tomeg, mindenki nezelodik, bameszkodik, fotozkodik a tortenelmi pillanatban, mindenki az orseget kerdezi, h lesz-e ma valami nyilvanos royal baby bemutatas a hires erkelyen, de senki nem tud semmit meg. A media satrakkal, es oriasi kozvetito kocsikkal van a helyszinen.

-Ha mar vettem metro jegyet, napi jegyet, mondom akkor mar atsetalok a St. James's Parkon es megnezem mi van meg a kozelben. Mokusok ismet karnyujtasnyira.  Hat a palotatol elsetaltam a Big Ben-ig, aztan a Westminster Bridgerol megneztem a London Eye-t, a hid labanal vettem egy esernyot, csak ugy stilusosan  Bameszkodtam a lenyugozo londoni forgatagban, aztan tovabb setaltam a Thames partjan, egeszen a Trafalgar square-ig. Hat ennyi piros emeletes buszt meg eletemben nem lattam, mint ott. Annyira jo erzes volt csak ugy setalgatni a nagy, a hires nevezetes Londonban. Aztan odamentem egy suvenireshez, megkerdeztem merre kell hazamennem, es szepen felultem a 9es majd a 148as szamu csodalatos emeletes buszokra, es eljottem a netcafeba, hogy mindenzt leirhassam  Jah, majd elfelejtettem, hogy a buszrol lattam egy orsegvaltast a palotanal, vegigment a Piccadilly-n es lattam sok szep kirakatot, es persze a szinhazak egy reszet 

Lesznek majd kepek is, de a London Eye utan, feluton a Trafalgarhoz lemerult a telom...de hat majd ugy is visszamegyek meg ezekre a helyekre 

Szoval tovabbra is minden a legnagyobb rendben! 

Elmenybeszamolo vege :)

A helyesirasert az angol billentyuzet felel :D

Szólj hozzá

Trafalgar Square Big Ben London Eye Royal Baby Kensington Close Hotel