2013. júl 25.

Amazing days

írta: Viki a világban
Amazing days

A beszamolot onnan kell folytatnom, hogy az elozo bejegyzesem utan elmentem sorozni. Csak kozel a lakasomhoz, 2-3 utcanyira van.

Talaltam egy jo kis helyet, a neve Prince Alfred Bar. Emeletes, elozene, rengeteg fele sor es bor, koktelok, minden ami kell. Plusz egy helyes pincerfiu. Mondom kerek egy pohar sort, meglatom mennyi lesz, aztan kiderul, hogy lesz-e belole megegy. A pincerek spanyolnak neztek persze, mert ok odavalosiak voltak. (megjegyzem, kb mindenhol bevandorlok dolgoznak, mindenhol) Sor 4.40 volt, leultem egy asztalhoz es nezelodtem a barban. Persze a pultnal ulo kozepkoru ferfiak egybol kiszemeltek, csak hogy en nem oket neztem, hanem a helyes pincerfiut :D Szoval megittam, es akkor elozene kovetkezett, mondom ha mar itt vagyok, akkor iszok megegyet, es megnezem milyen egy traditional English bar. Kellemes zenet jatszottak az amerikabol turnezo fiuk. Szoval ebbe a barba meg vissza fogok menni J

24-en szerdan eloszor dolgoztam delutani muszakban 14-22ig, eddig ugye csak 6-14ig. Egy csomo mindent gyorsan meg kell tanulnom, mert felujitas lesz a health club reszen, nagy lesz a nyuzsi, es keves a recepcios, szoval jovoheten mar egyedul kell dolgoznom. Azert nem olyan konnyu ez a munka, mint elsore hallatszik: Egy egesz szintet kell nyitni, zarni, medencet es jakuzzit uzemeltetni, tisztan tartani, ket orankent kemcsoves clorin es ph merest vegezni, szaunakat es gozkabinokat kezelni, foglalasokat es kifizeteseket intezni, kartyaval fizettetni, hozzairni a szobaszamlahoz, elmodani hogy milyen lehetosegek es masszazsok vannak stb... Van egy ijeszto gephaz is a medence alatt, ahol a klor es az acid vegyszerek vannak, es a tartalyok, ott minden nap backwasht kell csinalni. Szoval gyorsan es sokat kell tanulnom, belerazodnom J De vannak Magyar kollegak is, akik nagyon kedvesek, es turelmesen segitenek mindenben.

Munka zaras utan ismet visszmamentem a tegnapi barba, hatha megint ott less a helyes pincerfiu. Hat most egy masik helyes volt ott J Mondom akkor ez lesz a torzshelyem. Mivel sokan voltak, egy neger fiu melle ultem egy barszekre. Eleinte nem beszelgettunk, aztan elment a mosdoba, es megkert hogy vigyazzak addig a sorere, ezert miutan visszajott meg is hivott egyre, es aztan zarasig beszelgettunk. Ez a fiu columnist egy officban, 30 ev koruli, es kenyai. Nagyon kedves volt, sokmindenrol beszelgettunk, karrierrol, sportrol, ki-ki a sajat orszagarol. Aztan megbeszeltuk, hogy majd facebookon egyeztetunk, es majd bemutat az europai kollegainak, meg majd korbevezet a kornyeken. Szoval tok jol elvoltunk, nem is neztem az idot, egyszer csak felkapcsoljak a villanyt, es azt mondtak, hogy zarora, menjunk ki. Mondom mi??? Meg csak ejfel volt...

25-en, az elso day off-os napomon, vagyis ma reggel arra keltem, hogy nem mukodik az aram a szobamban (mert amugy ilyen usb szeru dolgot fell kell tolteni penzzel az ujsagosnal, es akkor lesz aram) De nem ezzel volt gond, tegnap futest szereltek a szobaban, es valamit elrontottak, de szerencsere ki tudtak javitani, szval minden ok. Persze a villanyszerelo egybol elkerte a szamom :D

Ezutan elmentem netet intezni, erdeklodtem vagy ot helyen, es miutan megtalaltam a legjobb ajanlatot, majdnem meg is vettem, de csak akkor tudok venni, ha megjon majd a bankkartyam, amit tegnap inteztem, szoval kb egy hetet kell meg varnom mire normalis netem lesz. Addig is netcafe J

Inteztem, vagyis vettem oyster cardot a kozlekedeshez. Ez ilyen berletfele, de ugy mukodik, mint egy feltoltokartya. Amikor utazok, akkor kell ra penzt tolteni.

Aztan irany metroval Westminster, hogy az elozo elmenyeket immar fenykeppel is tudjam bizonyitani :D (jajj, a metrora felszallt ket zenesz hegeduvel es gitarral, es ott csinaltak a showt :D minden megallonal abbahagytak, es mindenki tapsolt, 10 perc alatt apropenzbol gyujtottek kb 10 ezer forintnyi penzt. Ugye igy is lehet, funny way, nem tolakodo, nem idegesito, nem budos. Ismet voltam a Big Ben-nel, a London Eye-nal, a Trafalgar Square-en, de mindenhol megkertem valakit, hogy fotozzon le. Es most nem kellett sietnem. Szepen megneztem mindent, ami utba esett. Voltam a nemzeti galeriaban, neztem utcai tancosokat a bejarat elott, es persze nem tudtam betelni a piros emeletes buszok latvanyaval :D

London england red telephone beautiful photo photography  facebook cover.jpg

(rengeteg fotot csinaltam, csak a netcafeban persze nem lehet feltolteni...) szoval coming soon

Aztan vegigsetaltam a piccadilyn, oriasi tomeg, forgatag, a piccadily circusnal lattam a nagy led reklamtablat, amit mindig mutogatnak a teveben. Aztan lefordultam egy kisutcaba, Old Bond Street, mert at akartam menni az Oxford Streetre. Hat ez a kisutca nem volt semmi: Asszem London legdragabb es legmarkasabb es legelitebb utcajaba sikerult betevednem. Mindenki szep volt, es elegans, es markas, es vidam. Csak ugy sorakoztak a porchek a parkoloban. Na meg a markas uzletek sora (Chanel, Prada, Rolex, Ralp Lauren, Bvlgari, Cartier, Tiffany, Dkny, Louis Vuitton, Dior, Jimmy Choo, Armani, Hugo Boss, Dolce Gabbana, Calvin Klein, meg meg amiket nem ismertem), szerintem nyitott szajjal sikerult abszolvalnom ezt az utcat :D

Egyik amulatbol estem a masikba, mikor verge megerkeztem az Oxford Streetre. Oriasi tomeg, rengeteg kirakat, bolt, butik, aruhaz, es vagy 100 piros emeletes busz az utcaban :D Meg azt a vigyort, ami rajtam lehetett a mai napon :D

Sok boltba betertem, csak ugy nezelodni, meg minden, lepten nyomon egyebkent magyarokba lehet botlani. Voltam 3 emeletes souvenir boltba, konyvesboltba, ahol megvettem eletem elso angol nyelvu konyvet: The Devil Wears Prada J

Szoval ugye vegigsetaltam az Oxford Streeten is, mar lejartam az osszes labam, aztan a Hyde Park mellett visszaerkeztem a lakasom kozelebe, ahol a netezo is van. Kozbe 1-1 helyen betertem a parkba, es csinaltam szep fotokat emlekhelyekrol, es tavakrol.

Hat ennyi volt a mai nap. Holnap ismet day ott, szoval megint megyek majd valamerre, szerintem vagy Chelsea vagy Wimbledon less belole. Meglatjuk. De az is lehet, hogy csak futok es edzek egyet a Hyde Parkban J

Na ez most jo hosszu lett ugy latom, remelem nem unalmas.

Jah, a Royal Baby neve: George :D

Szoval London meg mindig lenyugozo. Ejjel, nappal, amazing. :)

Szólj hozzá